Tempish Anom
трюковий самокат з оригінальним зовнішнім виглядом, доступний як у темному, так і у світлому кольорах. Модель підійде не тільки початківцям, а й досвідченим райдерам. Проста конструкція самоката передбачає надійність, а якісні комплектуючі — зносостійкість і ефективність упродовж багатьох сезонів.
Дека та кермо виготовлені з високоякісного алюмінію марки 6061. Цей сплав несе у своєму складі магній і кремній. Він досить легко вариться, а його характеристики міцності та гнучкості на високому рівні. Високоміцні зварні шви та посилені профілі роблять конструкцію готовою до великої кількості екстремальних навантажень. Варто зазначити, що дека має спеціальний виріз у нижній частині, що дало змогу ще більше знизити вагу. На відміну від вищезгаданих запчастин, вилка виготовлена зі сталі. Хоч сталева вилка та має зварні шви, але шток у неї дуже стійкий до різних типів навантажень.
Y-подібне кермо з підсилювальним пір'ям завширшки 540 мм і заввишки 580 мм, обладнаний термопластичними (TPR) грипсами з корисною довжиною 140 мм. Грипси також мають спеціальний рельєф для опору ковзанню.
Кермова стійка до вилки фіксується за допомогою компресії IHC. IHC — це полегшена версія HIC, яка вбудована у вилку та заточена під стандартне кермо діаметром 31.8 мм. Цей тип компресії має попит у тих райдерів, яким потрібен вкрай легкий перед самоката, а з огляду на те, що стандартна версія цієї компресії вже заявлена як один із найлегших варіантів, не складно здогадатися про переваги IHC. Кермо з вилкою фіксуються спеціальним чотириболтовим хомутом.
На самокат встановлені колеса на спицевих дисках діаметром 110 мм, з геліком жорсткістю 88 А. Такий діаметр коліс — це стандарт, який підходить під будь-яку вилку, деку та гальмо, тому проблем із взаємозамінністю запчастин у самоката немає. Цей розмір — це золота середина для самоката, оскільки завдяки цьому забезпечується маневреність, помірна швидкість, баланс прямий і гарна амортизація через велику кількість поліуретану. До речі, про поліуретан, колеса з таким геліком чудово показують себе в парку, на дерев'яному та гумовому покритті.
Кожне колесо обладнане підшипниками класу точності ABEC 9, які завдяки високій прецизійній обробці майже не мають опору тертю, а отже, вібрації на високій швидкості практично немає. Гальмування здійснюється завдяки задньому крила гальма.
Клас |
Для початківців і прогресивних райдерів |
Максимальна вага користувача |
100 кг |
Матеріал рами |
Алюмінієвий сплав марки 6061 |
Система компресії |
IHC |
Ширина деки |
11,5 см |
Довжина деки |
50 см |
Висота керма |
58 см |
Ширина керма |
54 см |
Гальмо |
є |
Колеса |
діаметр — 110 мм, жорсткість — 88 А |
Вес самоката |
3,7 кг |
Подшипники |
Хромована сталь ABEC 9 + гумова шайба |
Гарантія |
6 місяців |